، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس سوفیا

6(فرشته کوچولومون یه دخترنازه)

1393/5/21 6:31
نویسنده : مامان فریا
518 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی نازنینم  فرشته

 

ماه ششم که رفتم برای سونو گرافی .......

فهمیدم که دختری  خندونک

 

خانم دکتر لطف کرد و تمام بدن کوچولوت رو از مانیتور بهم نشون داد بوس

دست و پاهای کوچولو  و یه صورت ناز و نخودی

که به سمت بالا نگاه می کرد بوس

 

اولین بار بود که انقدر واضح می دیدمت 

وقتی رفتم خونه همش جلوی چشمام بودی متنظر

و بعد 6 ماه ،  یه آرامش ِ شیرین و ناب  شکلِ یه لبخند شوق رو لبام نشست  آرام

وارتباطم باهات عمیق وعمیق تر می شد..........

 

 

 

 

 دوست دارم  دختر کوچولوی نازم

  قلبم برای دیدنت تاپ تاپ می کنه

        نفس ِمامان فریا محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان عسل 
21 مرداد 93 7:55
سلام دوست خوبم وبلاگت خیلی قشنگه عکس دخملی خوشگلتم بزارببینیمبه وبلاگ ماهم بیاخوشحال میشیم
مامان و بابا
21 مرداد 93 10:42
سلام من حديث جون هستم چهار ماهه كه به دنيا اومدم من تازه وبلاگ باز كردم به منم سر بزنيد خوشحال ميشم هاااااااااااااااااااااااااااا